5 december

Julbord på Bjärsjölagårds Slott INSTÄLLT!

Som ni säkert förstår måste vi ställa in vårt mysiga julbord på Bjärsjölagårds slott.
Något som vi verkligen sett fram emot, att få ses, äta god mat och träffa tomten.
Men vi får tänka positivt och göra det bästa av situationen.
Ät gott hemma, mys med familjen så ses vi igen 2021! Förhoppningsvis till våren på någon rolig aktivitet. Vi håller som bäst på att förbereda vårens medlemsblad med förhoppning om att vi ska kunna leva lite mer som vanligt snart igen.

Karta